نیلوفر بهبودی

10,000,000 تومان40,000,000 تومان

درباره نيلوفر بهبودی

نیلوفر  بهبودی متولد 31 خرداد ماه سال 74 در شهر بندرعباس می باشد ، مادرش اهل میانه و پدرش تبریزی می باشد .

نیلوفر بهبودی یک خواهر

( متولد 1378 ) دارد که با نام نازنین بهبودی در فضای مجازی فعالیت میکند.

اولین بار که در فضای مجازی گفت متولد 1374 هستم ، بسیاری از افراد حرفش را باور نکردند و سیلی از کامنت های اعتراضی برایش روانه شد تا اینکه تصویر شناسنامه اش را منتشر کرد و صحت حرف هایش را با سند به اثبات رساند .

نیلوفر بهبودی از 15 سالگی در زمینه مدلینگ در کشور امارات و ترکیه فعالیت می کرده است و اکنون در فضای مجازی تبلیغات انجام میدهد .

فرزند نیلوفر بهبودی

نیلوفر بهبودی در سال 1400 صاحب یک فرزند پسر به اسم « میکائیل » شده است .

ازدواج

خانم نیلوفر بهبودی٬ بعد از شروع ارتباط عاشقانه با شخصی بنام «سینا»٬ باهم برای ازدواج به توافق رسیدند و بصورت رسمی 13 آبان 1399 عقد کردند.

الگوی مدلینگ

من از زمان کودکی همیشه فشن شوها را پیگیر می کردم و یکی از مدل های مورد علاقه ام «آدریانا لیما» مدل برزیلی می باشد که همیشه پیگیرش هستم.

بازیگران مورد علاقه

در میان بازیگران خانم. مگان فاکس بازیگر آمریکایی و در بین آقایان نیز٬ «دنیل کریگ» بازیگر سری فیلم های جیمز باند را دوست دارم و فیلم هایشان را دنبال می کنم.

جراحی زیبایی

خانم بهبودی ابایی از گفتن اقدامات تزریق ژل لب و صورت خود ندارد و ویدیوهای اینکار رو نیز منتشر کرده است او همچنین عمل بینی و زاویه سازی صورت هم کرده است.

علایق

در کنار علاقه به خرید و مسافرت مشغول یادگیری پیانو هست. سه سگ خانگی دارد که می گوید حس مسئولیت را با نگهداری این حیوانات یاد گرفته است.

آماده ارسال به 1-3 روز کاری از ایران


نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نیلوفر بهبودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: پشتیبان مارسیس
  • فروشنده : پشتیبان مارسیس
  • هنوز امتیازی یافت نشده است.

اسپیکر بلوتوثی JBL xtreme 3

اسپیکر بلوتوثی JBL xtreme 3 اسپیکر پرتابل Xtreme 3 نسل سوم اسپیکر های اکستریم از کمپانی JBL است که دارای

مسواک برقی فایری ویل مدل T9 Travel

1,844,000 تومان
مسواک برقی فیری ویل مدل Fairywill T9 یک انتخاب خوب برای همه افراد می باشد. این مسواک برقی با طراحی جمع و جور و کاور یکپارچه باعث می شود که سر مسواک برقی در برابر میکروب ها و گرد و غبار و کثیفی محافظ بماند. مسواک برقی فیری ویل دارای گواهینامه ADA مورد تایید انجمن دندانپزشکی امریکا می باشد و محصولات این کمپانی به اقسام نقاط جهان ارسال شده و رضایت کاربران زیادی را همراه داشته است. به لطف باتری قدرتمند این مسواک برقی تنها با 2 ساعت شارژ برای 30 روز می توانید از این دستگاه استفاده کنید و در طول یک سفر یک ماهه از شارژ کردن مجدد آن بی دردسر هستید. مسواک برقی فیری ویل از تایمر هوشمند داخلی 2 دقیقه ای با مکث فاصله ای که هر 30 ثانیه را یادآوری می کند ترکیب می شود، این مسواک به شما کمک می کند عادت مسواک زدن توصیه شده توسط دندانپزشک را رعایت کنید. طراحی زیبای بدنه این مسواک برقی قابل حمل با دارا بودن گواهی IPX 7 ضد آب به شما این امکان را می دهد که از آن در حمام و در هنگام دوش گرفتن نیز استفاده کنید به علاوه آن را زیر دوش آب نیز بشویید. این مسواک برقی ایده آل برای سفر یا محل کار و یا می تواند بهترین هدیه برای دوستان و عزیزان شما باشد که با بسته بندی بسیار زیبایی همراه است.

لایت سه چراغ با باتری 2850 میلی آمپر

1,790,000 تومان
لایت سه چراغ با باتری 2850 میلی آمپر مناسب برای تولید محتوا همراه با پایه ، قابل استفاده در کمپینگ و مصارف خانگی هم اکنون در فروشگاه مارسیس

سی سی

10,000,000 تومان60,000,000 تومان
  سحر مردانلو معروف به «سی سی» متولد 7 مهر 1371 در تهران است فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از

سوال از فروشنده

بلاگرهای مرتبط